måndag 17 maj 2010

Tack för ett tidigt uppehåll ...

.

Blev inget inlägg efter 4-0 torsken mot Elsborg.
Hatar mig själv när jag får rätt i mina spådomar.

Kris !

Du säger det?

Nähä!

Folkfest mot Åtvidaberg idag?
Det är då en jävla tur att det inte är mot Mjällby för oj vad pisk vi hade åkt på då. Mot Åtvidaberg finns det väl en rimlig chans till en poäng i alla fall.

Ser matchen motvilligt ikväll ... fotboll med AIK känns sådär som underhållning just nu. Det är mest en pina och tortyr. Pulsen går upp och hjärtat får sig en omgång till, men vem sa att det skall vara lätt att vara AIK:are?

Ingen ... nej och återigen skall vi få känna på det.

Gick i solskenet med mästartröjan i helgen och gissa hur många gliringar jag fick, men det bjuder jag på. Stolt men nedstämd ... så är vi nu.

Uppehåll ... weeee !!!!

Tack för det.

.

Inga kommentarer: