fredag 30 april 2010

Är det otur ... eller?

.

Bra inledning igår.
Piggt och ganska rappt anfallsspel.

Med en Pontus med lite mer rutin så hade han kommit in lite mer i mitten på sina genombrott och då kanske ... kanske ...

Men nu duger inte kanske längre och vi kan inte plocka poäng på kansken, så vad skall vi göra? Att tröttsamt klaga som jag ägnat mig åt en stund brukar sällan hjälpa och i sanning är det ju faktiskt inte jag som skall göra något.

Spelet är bättre nu ... men de jävla målen kommer ju inte.

Tomi ser fruktansvärt osäker ut ibland och det gör att hela backlinjen blir stirriga som grisar i slaktbilen. Är det dags för Niclas snart?

Nya brassen är fortfarande ett ?
Han var ju mer övertänd än Peter Jihde under Idol, så att veta vart han står är helt omöjligt. Får väl ge han några chanser antar jag, även om man alltid hoppas på ett jävla mirakel på dirren.

Wesström skötte sin roll väl, bra byten och allt det där. Inget att säga något om ... agerade ungefär som Stahre vid sidan med käcka "KOM IGEN!" ... "JOBBA PÅ DEN BOLLEN" och så vidare. Känns ändå som Björn har koll på läget, vilket jag inte var direkt mannen att tro på.

Nu är det viktigt att vi plockar poäng innan uppehållet och söndagen kommer bli vändningen det känner jag (eftersom jag är på plats och då förlorar INTE AIK).

* 3-1 blir det och stor matchhjälte blir ........................ inte Flavio.

KOM IGEN GNAGET !

För helvete ....

.

Inga kommentarer: