torsdag 16 april 2009

Naaaaaj!

.

Skitmatch!

Energin och farten var som bortblåst.
Det gick trögt och segt och Malmös äggliga pågar var snabbare och rappare. 94 minuter och inte ett jävla skott på mål. Okej ett ... Pierres fräcka frispark i stolpen, men för övrigt fuckin nada. Det stinker!

Hybrisen slog alltså tillbaka på dirren.

Bytena ?
Var Per Karlsson skadad eller?
Fattade inte det bytet ... Bojan var ju uppvärmd och allt. 0-1 läge och vi byter en mittback? Känns som ett jävligt offensivt drag. Jo jag såg att CH kom in, men ... Walid Atta?

Kändes inte AIK:s mittförsvar farligt långsamma mot Malmös anfallare?

Brommapojkarna nästa söndag. Ett BP som har 7 poäng. Ett BP vi slår va? Hoppas vid alla Råsundas tömda ölglas på det.
Eller som Öhrlund skulle uttrycka det:
Have no fear ... The ear is here!

Asså ... kommentatorn på canal + webbjävla sänding suger getstock:
"Vilken talang han är Mehmeti och det visar han verkligen ikväll"
HUR DÅ? skriker jag.
Han skjuter Hooiveld i ryggen så bolljävlen går in i mål.
Otroligt talangfullt på min ära.

Kan vem som helst få sitta och orera på dessa sändningar?
Fråga till Stahre efter matchen:
"Känns det konstigt att spela ett derby på Grimsta?"

Det skulle kännas konstigare att spela ett derby på Ullevi dumjävel!

Gonatt eller nått ... nya tag på söndag.
BP ... ja jävlar ... nästan serieledare.
Hmm ... ser jag Hammarby någonstans?

Ojdå! Så där långt nere.

Gokväll!

.

2 kommentarer:

Sparven sa...

Bajen ligger 8:a, 9:a, 10:a, 7:a?Katastrof.

Anonym sa...

14:e när jag kolla sist