måndag 6 oktober 2008

Orkar inte ...

.


... skriva om söndagens skitmatch.

Ni som tror jag glömt eller så, men det känns så fruktansvärt trist och väntat.
Förlusterna radar upp sig och hösten är verkligen mörk och dyster.

Hörde jag avgå Norling?
Förmodligen lär det skalla och jag känner att det är nog ingen dum idé.
Vad mer kan den mannen göra nu?

Femte raka, men någon större marginal var det inte. Uddamålsvinst mot Huddinge.
Skit samma ... vinst iaf. Fortsätt så!

Kollade in Laul Calling på aftonbladet. Fan den mannen höll ju på att skaka skallen ur kroppen när han snackade. Snacka om kraftiga tics. Programmet kändes krystat och "vi lägger ut aftonbladets sportbilaga så här lite nonchalant hängande som om vi just läst den och kastat den på bordet" kändes bara töntigt. Skala av bordet och kamma upp luggen. Vill jag se folk sitta i ett lunchrum och snacka skit så går jag just på jobbet.

Vill gärna hör mer av Wennman och Bank.
Niva är inte rolig, men han skriver reportage som en Gud.

Laul kändes laulig.



.

Inga kommentarer: