torsdag 30 oktober 2008

Manliga bloggare - tänkare ?





Hur försöker manliga bloggare framställa sig själv i bild när de vill göra sig mer intelligenta än den alldaglige bloggaren? Jag menar att det gäller ju att göra ett seriöst intryck. Här får det inte slarvas med detaljer.



Du bör utgå från något tungt och väldigt seriöst.
En stenstaty blir bra.

Hållning, lätt framåtlutad, axlarna lite ihopsjunkna som om du tyngdes ned av en tyngre börda än du egentligen klarar av.

Blicken skall vara drömmande, se långt bortom alltet.











En hand i ansiktet som gärna kan stödja emot hakan.
Här ser vi exemplet på en klok man som vi kan lita på.







Här en som är slående lik en annan som vill se seriös "tänkig" ut.




Jag har nu bloggat runt, sökt på ord som "seriös", "tänkare", "hand i ansiktet" och försökt lära mig av de som är kunniga inom detta område. Det är så jag fungerar och äntligen ... dags för mig att försöka.






Det sket sig rejält ...


















.